loading...
بسيج دانشجويي شهيد علم الهدي دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه
افسرجنگ نرم1 بازدید : 15 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مگه ماشین حریم خصوصی نیست؟

ولی من دلایل زیادی دارم که خیلی از حرفایی که اسلام زده رو گوش ندم.

اولیش اینکه...

آهان همین ماشین.چرا باید توی ماشین بالای صد میلیونه، یه زن روسری سرش کنه؟!

 

 

خوب من چرا نباید توی این ماشین صد میلیونی سگ سوار کنم و سرشو از شیشه

 بیرون ندم تا دل اونایی که سگ و زن بی روسری ندارن بسوزه؟! هان؟!

البته هنوز زنم خیلی با این کار موافق نیست. میگه زشته! روم نمیشه!

سگ سوار نکردن و زنمو با روسری سوار کردن، برای چند ماه پیشه که پراید داشتم!

ولی الان اوضاع خیلی عوض شده. دنیا داره پیشرفت می کنه ولی ما هنوز موندیم

توی حجاب و نجاست سگ و ...!

اصلا هرچی آدما بزرگ تر میشن، کمتر به دین گوش می دن. مثلا.........

آهان مثلا فرعون تو سیاست، قارون تو اقتصاد، هیتلر تو نظامی، مدونا تو سینما! و

رضا شاه که ضدیت شدیدی با حجاب داشت تو سیاست داخلی! همین رضا شاه

وختی! هنوز شاه نشده بود یا نه.شاه هم شده بود، ولی خیلی جا نیوفتاده بود،

هیئت می گرفت و می گفت: اگر در کربلا قزاق بودی، حسین بی یاور و تنها نبودی!

 ولی وختی خیلی خیلی شاه شد، هم هیئتای عزاداری رو جمع کرد و هم حجابو!

 

البته بگذریم بعضی از پراید سوارا هم هستند که می خوان ادای ما مایه دارا رو در بیارن و هم سگشونو سوار می کنن و هم زن بی روسریشونو! ولی اینا اصالت ندارن! دارن ادا در میارن. دارن تقلید می کنن از ما! تقلید هم که کار میمونه، میمون جزو حیوونه!! تقلید کار این بچه های پاین شهره که منتظرن ببین ما چیکار می کنیم، برای اینکه کم نیارن تقلید می کنن! اه حالم از تقلید کردن به هم می خوره!!!

ولی ما مدل های روز اروپا و آمریکا رو دنبال می کنیم از تو ماهواره و پاساژای بالا. تا ببینیم چی مد شده تا بترکونیم! این یعنی به روز بودن!

ما خودمون تصمیم می گیریم که الان کدوم مد اروپایی رو استفاده کنیم! مدل شلوار شلِ از کمر افتاده ی تا نصفه پایینِ در حال افتادن!

یا مثلا مدل موی کوهان شتری که زنم درست می کنه! یا همین جورابایی که جدیدا زنم به جای شلوار پاش می کنه!

یا مثلا گوشت خوک!

کی گفته حرومه؟ نجسه؟ اروپایی ها که الان اینقذه پیشرفت کردن لابد از خوردن

 گوشت خوک بوده دیگه! لابد آدما رو با هوش می کنه! البته آفریقایی ها و تایلندی

 ها و ... هم گوشت خوک می خورن ولی هنوز پیشرفتشون شروع نشده. چون

اروپایی ها چند صد ساله دارن گوشت خوک می خورن ولی اینا تازه شروع کردن!

گمونم اگر از خوردن گوشت خوک خسته نشن، اینا هم یه روز پیشرفت کنن! ولی

ما چی؟ تا زمانی که این تعصبات خشک رو داریم همینجایی هستیم که هستیم.

گوشت گوسفند! گاو، مرغ، بوقلمون، شتر مرغ، شتر،بلدرچین، آهو، گوزن. ایناهم

شدن گوشت؟! اصلا ما ایرانی ها فقط تقلید می کنیم از اسلام!

ولی من خودم تصمیم می گیرم که کدوم یک غذاهایی که اروپایی ها می خورن بخورم!

و مثل کدومشون لباس بپوشم و آداب و معاشرتم مثل کدوماشون باشه! اسم بچه

هامو در آینده از روی کدوماشون بزارم و خونمو مثل کدوماشون بچینم و کارامو از

روی کدوماشون انجام بدم.

خوب حق هم دارم. آخه الان ماشین من بالای صد میلیونه! البته تا قبل از گرونی

دلار پنجاه و پنج تومن بود ولی الان شده صد میلیون! من همون پنجاه و پنج تومن

گرفتم.ترمزاش ای بی اسه! دیگه هم نیازی به نوشتن یا الله و ان یکاد و اینا پشت

ماشین نیست تا حفظمون کنه!!!

 

البته هستند کسایی که ماشینای بالای 400 میلیون سوار میشن و مذهبی هم

 هستند. به نظر من اینا بین مذهب و تکنولوژی گیر کردن! تعدادشون هم خیلی

زیاده. برای همینه که پیشرفت نمی کنیم!

حواست با منه؟

عه حواست کجاس!شیش ساعته دارم برات حرف می زنما. ول کن اون بچه

سوسول لکسوز سوارو. یه موی من می ارزه به ده تا از این بچه سووسلا. این جاده

 ای که رضا شاه خدابیامرز ساخته رو تماشا کن عزیزم!

نگات با منه؟! داشتم می گفتم. جات خالی دیشب به زنم گفتم دارم میرم ماموریت

 شمال! یادت باشه برگشتنی یه کم کلوچه براش بگیرم! اون روسریتم درست کن.

افتاده روی موهات! موهاتو بده بیرون هوا بخوره یه کم!

دخترک : اه چقدر حرف میزنی. قرار نشد دیگه اینقده به دست و پام بپیچی ها.

مرد :

یا حسین ...

(چند دقیقه بعد. ته دره...)

خدایا پام. این چه بلایی بود که سرمون اومد؟ بیچاره شدم.ماشینم داغون شد. 50

 میلیون از قسطش مونده بود هنوز! نه ترمز ABSکار کرد و نه AIR BAG اش! .خدایا

اگه از این دره زنده بیام بیرون، هم خودم هم این دختره! دوباره هر سال عاشورا و

تاسوعا تو آشپزخونه مسجد، برای قیمه هیئت امام حسین پیاز پوست می کنم.

 مثل اون موقع هایی که پراید داشتم. مثل پارسال!

خدایا غلط کردم. نمی خوام برم پیش رضا شاه و فرعون و هیتلر! غلط کردمِ منو بپذیر

 خدای مهربون!


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 1,178